Fotografia biznesowa

Kreowanie wizerunku w biznesie zaczyna się właśnie w tym momencie… Poniekąd “jak Cię widzą, tak Ci płacą…”. Celem zdjęć biznesowych oraz wizerunkowych są przyciągające wzrok obrazy podkreślające osobowość i charyzmę portretowanej osoby. Kreuję w ten sposób przyjazny obraz Państwa firmy i ludzi, którzy ją tworzą. Usługa skierowana specjalnie dla firm, w których osobowość i wizerunek liderów oraz zespołu ma istotny wpływ na postrzeganie całej organizacji.

Fotografia biznesowa oraz wizerunkowa stały się już dawno temu nieodłącznymi narzędziami w świecie biznesu. Bez wątpienia, zdjęcia są jednym z najważniejszych sposobów prezentacji firmy, jej pracowników, usług czy produktów. Fotografia biznesowa dotyczy właśnie prezentacji owych produktów, usług i procesów biznesowych. Celem fotografii biznesowej jest przedstawienie produktów i usług w jak najlepszym świetle. Fotografia wizerunkowa skupia się na fotografowaniu osób, które reprezentują firmę lub poszukują pracy. Celem fotografii wizerunkowej jest pokazanie ludzi w sposób, który przyciągnie uwagę i zainteresuje potencjalnych klientów czy też rekruterów.

Fotografia biznesowa Oferta

Lifestyle Standard

– 8 starannie wyselekcjonowanych zdjęć poddanych profesjonalnej autorskiej obróbce

– dwa formaty zdjęć (pliki w pełnej rozdzielczości oraz do publikacji w internecie)

– ujęcia umieszczone na dysku wirtualnym (gotowe do pobrania)

– możliwość dokupienia dodatkowych kadrów (70 zł/szt.)

400 zł

Lifestyle Premium

– 16 starannie wyselekcjonowanych zdjęć poddanych profesjonalnej autorskiej obróbce,

– dwa formaty zdjęć (pliki w pełnej rozdzielczości oraz do publikacji w internecie),

– ujęcia umieszczone na dysku wirtualnym (gotowe do pobrania),

– możliwość dokupienia dodatkowych kadrów (40 zł/szt.).

800 zł

Sesja biznesowa Lifestyle

W trakcie biznesowej sesji lifestyle skupiam się na portretach Twoich lub Twoich pracowników w miejscu pracy. Spotykamy się w waszej firmie lub w plenerze (w zależności od charakteru działalności). Staram się jak najlepiej przestawić potencjalnemu klientowi Ciebie i to, czym się zajmujesz na co dzień.